• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Marketinq Planın yazılması

AzMarketing.az

- Marketinq büdcəsinin hesablanması, satış hədəflərinin təyini;

- təklif olunmaq istənən məhsulun əməliyyatı;

-  taktiki və strateji məqəsdlərinin təyini;

- cari situasiya və gələcək situasiya analizləri;

- BCG, Ansoff, Gap analizləri;

- STP strategiyasının qurulması;

- məhsul portfeli analizi;

- qiymətləndirmə siyasəti;

- bazarda məhsulların tanıdılması istiqamətində edilə biləcək fəaliyyətlərin müəyyən olunması;

- məhsulların paylama kanallarının seçilməsi və hədəf bazarlara paylanması;

- satış sonrası xidmətlərin müəyyən olunması və müştərilər ilə sərfəli əlaqələr quraraq müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması. 

 
 
 
 
 
 
Baxış rejimini seçin :